Grondig advies

Persoonlijk contact

Betrouwbare levering

Lees hieronder de meest gestelde vragen over PRO-account. 
 

Mijn wachtwoord of verificatie doet het niet <

Er kunnen verschillende factoren zijn waarom uw wachtwoord het niet doet:
- U gebruikt een verkeerd wachtwoord
- U gebruikt het verkeerde mailadres. Controleer goed welk adres wordt gebruikt voor PRO-account!
- U heeft Caps-lock aanstaan waardoor u per ongeluk hoofdletters typt
- U kopiëert uw wachtwoord, maar u kopiëert per ongeluk een spatie mee
- Uw wachtwoord is veranderd

Dit is eenvoudig op te lossen door een nieuw wachtwoord aan te vragen. Hiervoor is het wel belangrijk dat u het juiste mailadres gebruikt. Nadat u bent ingelogd met het nieuwe wachtwoord, kunt u bij uw gegevens het wachtwoord aanpassen.

Vraag hier een nieuw wachtwoord aan.
 
Ik kan onvoldoende artikelen bestellen met mijn saldo, hoe kan ik dat verhogen? <

Uw werkgever bepaalt per werknemer een saldo in om het budget te bewaken. Wij kunnen dus niet zomaar uw saldo wijzigen. Hierover moet u eerst in overleg met uw kledingcontactpersoon.

U hebt wel de mogelijkheid om artikelen op eigen kosten te bestellen in onze openbare webshop.
 
Kan ik een product nogmaals bestellen? <

Jazeker. Zolang uw saldo toereikend is, kunt u alle producten bestellen uit uw persoonlijke shop.
 
Waarom zie ik mijn maat niet in PRO-account staan?  <

In dat geval is uw (kleding)maat niet doorgegeven. Maar wanneer u voor de eerste keer de juiste maat besteld, zal het systeem de maat onthouden voor de volgende keer.
 
Waarom kan ik mijn bestelling niet ergens anders afleveren? <

Dit heeft te maken met de afspraken met uw werkgever. Wij kunnen dus niet zomaar het ontvangstadres wijzigen. Hierover moet u eerst in overleg met uw kledingcontactpersoon.
 
Waarom wordt mijn bestelling niet goedgekeurd? <

Dat kan verschillende oorzaken hebben. Raadpleeg hiervoor uw kledingcontactpersoon.
 
Kan ik artikelen buiten mijn pakket bestellen? <

Wij tonen alleen de artikelen waarvoor uw werkgever toestemming heeft gegeven. Als u een specifiek product wilt hebben buiten het pakket, benader dan uw kledingcontactpersoon. 

Ook hebt u altijd de mogelijkheid om artikelen op eigen kosten te bestellen in onze openbare webshop.
 
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen <

Dit kan verschillende oorzaken hebben. Als het urgent is, neem dan direct contact met ons op.
 
Ik heb een verkeerde bestelling geplaatst, wat moet ik doen? <

Neem contact op met onze klantenservice.
 
Waarom moet ik mijn inlog verifiëren? <

Het inloggen voor beheerders is extra beveiligd. Wanneer er wordt ingelogd, krijgt u een een verificatiecode per e-mail. Om in te loggen, is het dus nodig dat u toegang heeft tot dit e-mailadres.

Waar is dat voor nodig?
De AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming) stelt eisen aan de manier waarop persoonsgegevens worden verwerkt. Eén van deze eisen is dat gegevens vertrouwelijk zijn en daarom goed beveiligd moeten zijn. Het is wettelijk verplicht om passende beveiligingsmaatregelen te treffen met het oog op de bescherming van persoonsgegevens.

Hoe houden we het praktisch?
U hoeft slechts één keer per week de verificatiecode in te voeren. Echter, wanneer u vanaf een andere locatie inlogt, moet u wel de verificatiecode inloggen. De controle wordt uitgevoerd op basis van ip-adres, niet op basis van het apparaat waarmee wordt ingelogd. Een inlog op mobiel zal dus vaker geverifieerd moeten worden dan een vaste pc.

Kunnen we dit uitschakelen?
Nee, gezien de veiligheidseisen is het noodzakelijk om extra beveiligingsmaatregelen toe te passen. Omdat beheerders toegang hebben tot persoonsgegevens en deze ook eenvoudig kunnen exporteren, schakelen we dit niet uit.
 
Wat is een 'interne magazijnregistratie'? <

Sommige klanten kiezen ervoor om artikelen vooraf in te kopen en zelf op voorraad te leggen. Zo heeft de werknemer direct beschikking over de producten. Toch moet hij vooraf het artikel in PRO-account bestellen, zodat hij zijn budget niet overschrijdt. Zo houdt u overzicht op de eigen voorraad en de actuele budgetten.
 
 
dd
Klik hier om feedback te geven
 
powered by Typeform

artikelen geselecteerd

^
U gebruikt Internet Explorer in compatibiliteitsweergave. Hiervoor bieden wij geen ondersteuning. U kunt de compatibiliteitsweergave uitschakelen door op het tandwiel icoontje te klikken en vervolgens op het menu item "Instellingen voor Compatibiliteitsweergave" te klikken. Vink het vakje "Alle websites met de compatibiliteitsweergave weergeven" uit. Klik op sluiten.