Een nieuwe Uniform Identity

03/10/2017

Hoe combineer je de wensen van diverse bedrijven tot een kledingpakket van één organisatie? Patrick deed een intensieve ontwikkelsessie met Heilig Groep. De organisatie maakte enkele organisatieveranderingen mee en zocht naar een nieuwe Corporate Identity. Daarbij hoorde ook een mooie en uniforme uitstraling van de werkkleding.

Bedrijfskleding

“Samen met de marketingafdeling heb ik het kledingpakket samengesteld. Daarbij was niet alleen de uitstraling belangrijk, maar ook de veiligheid en het comfort van de medewerkers.” Volgens Patrick een spannende uitdaging want Wijngaarden VeiligGoed was met meerdere opdrachtgevers in de race.” Dat geeft wel druk om te presteren. Des te mooier is het resultaat dat we geboekt hebben!”

Wat gaf uiteindelijk de doorslag volgens Patrick? “Het belangrijkste is dat we samen een zoektocht hebben gemaakt naar het juiste kledingpakket. We konden iets bieden dat aansloot bij de wensen van heel veel partijen. Maar wat ook belangrijk is; doordat we een vergelijkbare bedrijfscultuur hebben, klikte het meteen. Het contact verliep spontaan en dat heeft zeker meegeholpen in het proces.”

“Als ik nu medewerkers van Heilig Groep zie lopen, ben ik stiekem toch wel trots dat het ónze kleding is!”

 

« naar overzicht